Nasıl Tırnak Uzatılır

Bütün bayanlar güzel ve bakımlı tırnaklara sahip olmak ister. Yalnız güzel ve bakımlı tırnaklara sahip olmak her zaman kolay değildir. Bunun en güç tarafı da uzun tırakların kolay kırılmasıdır. Bu yazıda tırnaklarımızın kırılmaması için neler yapabiliriz, tırnaklarımızı nasıl daha sağlıklı bir biçimde uzatırız, nası daha çabuk ve hızlı şekilde tırnaklarımızın uzamasını sağlarız bu konulara değincez.

Tırnakların kırılmaması için en güzel püf noktalardan bir tanesi tendürdiyot kullanmaktır. Dışarı çıkmıyacağınız bir akşam henüz oje sürülmemiş tırnaklarınıza pamuk yardımı ile tendürdiyot sürün. Bunu yaparken tırnaklarınızın hiçbir yerini atlamayın her yerine iyice sürün. Oje sürmeyin ve tırnaklarınızı yıkamayın. O şekilde yatın ve sabah kalktığınızda artık oje oje sürebilirsiniz. Bu işlemi haftada bir veya iki haftada bir gerçekleştirin. Bu işlem tırnaklarınızı güçlendircektir.

Yine tırnaklarınızın kırılmadan uzaması için birkaç günde bir manikür yapmayı ve ojenizi yenilemeyi ihmal etmeyin.

Tırnaklarınızın kırılmaması için bir başka formülde; yarım limonun suyunu, bir tatlı kaşığı limon kolonyası ve iki tatlı kaşığı gliserini karıştırın. Daha sonra bu karışımın içine tırnaklarınızı sokun. Her gün uygulayabileceğiniz bu formül sayesinde tırnaklarınız daha güclü oluyor olacaktır.

Eğer tırnaklarınız kopuyorsa badem yağı ve zetinyağı sürmek iyi gelebilir.

tirnakların kırılmaması için ne yapmak gerekir

tırnak nasıl uzatılır

Tırnaklarınızı törpülerken yan kısımlarını münkün olduğunca törpülemeyin böylece tırnaklarınız daha az kırılgan olacaktır.

Günde 5-6 tane badem yemeniz tırnaklarınıza olumlu yönde etki edecektir. Çünkü bademin içeriğinde tırnaklarınızın ihtiyaç duyduğu vitaminler vardır.

Günde bir kaç kere tırnaklarınızı yan kısımlara doğru fırcalayın böylece tırnaklarınızdaki kan akışı sayesinde tırnaklarınız daha hızlı bir şekilde uzaya bileceklerdir.

Ayrıca bu yazıda bulunmayan hızlı tırnak uzatma yöntemleri biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz.

Benzer Konular:

Oje Sürme Teknikleri
Desenli Oje
Evde Nasıl Manikür Yapılır

Nasıl Tırnak Uzatılır” üzerine 26 düşünce

    1. tırnak yiyen

      Arkadaşlar bende anaokulundan beri tırnak yiyordum ve şuan 7ye geçtim. annem babam ailem hep bana küt tırnaklı olursun veya işte genç kız olunca tırnakların güzel olmaz dedi bende bişey olmaz diye geçiştirdim ama şuanda okadar pişmandım kii anltamam ama artık deilim bu psokolojik bişey bn sürekli google görsellerden güzl tırnak ojeli tırnak yazıp baktım çok kıskandıım için yememeye karar verdm ama beceremedim daha sonra bn pek oje süren biri değilimdir ve annemn tırnakları çok güzeldir annemin bütün ojelerini alıp odama koydum sonra canm sıkıldıkça onları sürdüm resimler çizdim ojeyle acı ojeyi denemiştim ama olmamıştı ondan ziyade bu renkli normal ojeleri sürün çünkü elimi ağzıma götürdüm anda aklıma ojeler geliyor ve hemen çekiyorum çünkü bozlmalarından korkuyorum kendme bi söz verdim yazın 3 ay boyunca hazır tatildeyken hiç yemiyim diye şu anda ağustosun 10 ve okadar güzel tırnaklarım varki kendmimi bile kıskanmaya başladım yani kısacası bu olmicak birşey deil umutsuzluğz kapılmayın bu devrede kıskançlık çok işe yarıyor bu arada bir limonu ortadan 2ye kesin ve herbir deilğe tırnaklarınızı sokun bilyorum biraz zor olacak hepsni sokmak ama teker teker 10 dk beklicene hepsini birden 10 dk bekliyin ve unutmayın bn hepsini bir anda uzatmadım önce baş parmağımı denedim uzarmı diye o ollunca hepsini eşit şekilde kestim daha sonra uzamasını bekledim lütfen bna güvenin bu yazdıklarım doğruu

      Cevapla
      1. merve

        senin yazdığınla bnm yaşadıklarım aynı bnde şu anda tırnak uzatmaya çalışıyorum inşallah başarırım

        Cevapla
      2. şeyda

        teşekkürr edrim saol bakalım denıycem bende yıyıyorum otobuse falan bındıgmde tutacakalrdan tutamıyorum utanıyorum cekınıyorum ya offf ama denıycam 😀 cnm

        Cevapla
  1. iremm

    bnnn yaklaşıkk 2-3 yıldannn berii tırnakk yiyorummm veeee suçlularrr gibii tırnaklarınıı saklıyorumm çünküüü çokkk kısaaaaa veeee yamukkk haattta buu sbebtenn dolamaaa olduu bırakmakk istiyorummm veee şöylee birr yazıı okudumm; tırnaklarıına gece yatarkennn bakımm yapıcakmısnn birr kabaaa sıcakk suu koyupp içinee zeytinn yağıı tuuz sirkee ve limonnn suuyu koyuppp birrr saaaat beklett çıkardıktann sonraaaaa birr kabaaa sıcakkk suu koyuppp içineee sabunnn koyupp bekletinceeee ettinnn yumuşicakk veee yinee bşii okudummmmm gecee yatarkenn 2-3 damlaa limonnn suyuu dökk (tırnağınaa limonn suyuu döök) sonaa dişş firçasıylaaa ovalaa veee yıkamaaa ……….
    bndenn bukadarrr byy …:D

    Cevapla
  2. ....

    ben şu anda 7.sınıfa gidiyorum ve anasınıfndan beri tınak yiyorum. bu yaz acı oje sayesinde bıraktım ama dersane ve okullar baslayınca tekrar yemeye basladım. acı ojeyi tekrar sürdüm fakat tadına alıştığım için işe yaramıyor bana yardım edin ne yapabilirim????:(

    Cevapla
    1. dsada

      bende öyle yapmıştım.kendine bir söz ver ve uzatınca daha güzel olacağını düşün ve tırnağını hep tırnak makasıyla içlerini temizle kir çıkınca uzuyor…. sıcak su işe yarar ama diyerlerini bilemiyorum. bn takma tırnak takınca su ile çıkarılıyor. sıcak suya koydum tırnagım uzamıştı. sende öyle yap…

      Cevapla
  3. TUĞÇE

    arkaaşlar aynı sorun bendede var tırnak ısırma yeme alışkanlığı bnde çok zor durumdayım tırnaklarımdan nefret ediyorum kimseyede güvenemiyorum …amma denemek istiyorum..

    Cevapla
  4. feyzanur

    bnde tırnaklarınımı yiyorum ama uşimdi yememeye karar verdim şimdi tırnaklarımın uzaması için ne yapabilirim

    Cevapla
    1. melike

      yememen için acı öje sür böylece elin her agzına gittiginde miden almaz acı öje çok iyi glcktr arkdasım

      Cevapla
    2. Damla

      Aynen uzatmaya calisiyorum tam uzuyo felan diye seviniyorum ama bi yerlere gidi.ce canim sikiliyo ve tirnagimi yemeye basliyyorum sinirlenince ve canm sikilinxa yiyorum
      Ne yapcami bilmiyorum limonu suruyorum ama hemen uzamasini istedigim icin limon surmeyide biraktim kagittan felan tirnak yapip yapistiriyorum cok guzel oluyp Ah bide gercek olsaaaaaa:(:(

      Cevapla
  5. .........

    biriyle idaya girin ama büyük idaa mesala bn annemle girdim bir ay yemicem yersem anneme çeyrek altın alcam eger yemezsem bni cimnastige yzdıracak ve tokacıya ojeciye gitcez istedigim kadar oje ve toka alcam zaten bir ay yemezseniz unutursunuz

    Cevapla
  6. melike

    çok suda kaldıgı zamn uzar oda biraz ellere iyi deyil amaöyle çabucak uzar arkdşlar ben törpülemeyi bilmyorum yha nasıl olacak..

    Cevapla
  7. ........................................

    ben 7. sınıf öğrencisiyim. Kaç yıldan beri tırnağımı yiyorum. Hatta söylediğiniz gibi tam 1 ay yememiştim. Fkat ne olduysa birden yemeye başladım…… BANA LÜTFEN YARDIM EDİN….. Arkadaşlarımdan ellerimi saklamak istemiyorum…… 🙁

    Cevapla
  8. tirnak

    arkadaşlar ben lise 1 e gidiyorum ve ana sınıfından belli tırnak yiyorum alıştıığım için sorun yok kafatya takmayın yani ama kurtulmak istiyorsanız bir yara bandını tarnaklarınızın üztüne yapıştırın ve yara bandının üstüne limon ve tuzu karıştırıp dmkün ama çok miktarda olsun hea sonra azınızı her tırnağınıza görürdüğünüzde o eşki tat gelecek ve pskoloji olarak birdaha azınıza getir meyeceksiniz elinizi bunu bir ay aralıksız yapın yardımcı olabilirsem ne mutlu bana

    Cevapla
    1. merve

      arkadaşlar ben tırnak yemiyorum ve tırnaklarım çok güzel ben renkli oje sürdüğüm için ojemi bozmamak için yiyesim gelmiyo bu arada tırnaklarınız çok uzar

      Cevapla
  9. özge

    Tırnak larımızı suya tuttuğumuz zamanda uzayabiliyor. bir kaseye su koyun ve yarım saat elinizi suda tutun tırnaklarınız beyazlayın ca hiç birşeyi elleriniz ile kaldırmayın ve tırnaklarınızdaki beyazlık gidince biraz daha uzamış oluyor benim tırnaklarım öyle uzuyor yok başka türlü uzamıyor.

    Cevapla
  10. deniz

    ben acı oje sürmüşüm küçükken annem söyledi ve onu yemişim birde elini limonon içine batıe(tırnaklarını) hem uzuyacak hemde kırılmıyacakdır

    Cevapla
  11. göksu

    ben tırnaklarımı uzatmak için napabilirim onun için ne gerekiyor ki tendürdiyot u nerde bulabilirim ? vözellikl

    Cevapla
  12. Melek

    Gençler anldğım kadrıyla hepiniz daha çok ufaksınız.üniversiteli bi ablanız olarak yaptıgım arastırmalrı paylaşmak istiyorum siznile.ins işinize yarar. benimde lise dönemine kadar tirnak yeme gbi bi sıkıntım vardı.daha sonrada yasamdm bunu ama sanırım o dönem tirnklrıma cektrdigm eziyettenmidir nedir gücsüz ince tirnaklrım var. öncelkle biran evvel uzarlarsa ve uzun gorürseniz yemeye kıyamazsniz. güclendirciler vs nekadar etkilir bilmoyrum. kullananlrdan memnun kalanlarda var kalmyanlarda. herseyin en iyisi dogal olani. menekse yagi guclendirme ve hızlı uzatma konusnda çok etkiliymiş kullananlrın yalancısıyım:)bende baslaycam en kisa sürede aktardan alip. dax sulphur diye tırnak bakim kremi var. 2kat hızlı uzama ve güclendrmde etkili. kullandıgınız parlatucnn icine limon sıkabilrsiniz birkac damla,besler tırnagı. ayrica tırnklrınızın soyulma gibi bi problemi varsa kuruluktan kaynaklniyr. ben doktra gittim bu sebepten. o yüzden limondu sirkeydi tuzdu surelimde güclensin derken kurutupta soyulmasna sebep olmayın. bunlri yapın tabiki ama arkasından bi tirnak bakım kremi veya el kremi kullanın. umarm yardmci olabilmişimdir

    Cevapla
  13. gebze evden eve nakliyat

    Kızlar benimde tırnaklarım kötü hep bişey olduğunda elimi azıma götürüyodum ve ben dün başladım bütün sitelere bakıyorum nasıl uzatabilirim diye falan ama başarıcam çünkü o kadar çok kıskanıyorum ki benim eskiden tırnaklarım çok güzeldi uzun ve ince ama şuan bozuldukları için kendimi suçluyorum kızlar ben bütün yöntemleri denedim acı ojeden tutun söz vermeye kadar ama benimki çok değişik bi yöntem fakat ben dedim ki”tırnaklarımı yersem Allah çarpsın” dedim ve şuan korkudan yorummiyorum ve şuan bana göre en iyi yöntem bu çünkü diğerlerinde kendimi tutamıyodum ama artık korkudan yapmıyorum bu yöntemi de deneyin belki yardımcı olur

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir